Första inlägget!

Vi är två tjejer i 16-års åldern vid namn Matilda & Emelie, also known as Matiiii & EmEmEm, haha bara skojar. Vi båda är rätt dåliga på att blogga, med det menar jag att vi är superduktiga i sisådär en vecka, sedan rinner all motivation till att blogga ut i sanden och bloggen står orörd i veckor, ibland månader. Jag har haft ett stort antal bloggar, Emelie likaså, så nu tänkte vi prova på något lite annorlunda. Nämligen att blogga tillsammans.
Jag går i 9an och ska förhoppningsvis börja på samma gymnasium som Emelie till sommaren, som då går i 1an just nu. Vi delar samma musiksmak och träffades faktiskt genom twitter tack vare One Direction. Vi träffades för första gången 1/7-11 (?), och efter det träffade vi varandra 6 gånger till under loppet av en dryg vecka. Under den tiden träffade vi Jedward flera gånger + Ulrik Munther och så njöt vi av den underbara sommarvärmen både hemma hos mig och i Grisslinge. Allt detta gjorde vi tillsammans med Emelies syster Nathalie och en av mina bästa vänner Linnéa!
Vi hoppas att ni ska tycka om det vår blogg har att erbjuda, kram!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0